Zapraszamy na mini-warsztat nauczycieli, którzy mają w swoich klasach uczniów, dla których język polski nie jest językiem rodzimym/pierwszym.
W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się, na czym polega praca z „Dzienniczkiem-słowniczkiem”, autorskim narzędziem opracowanym przez Fundację Polskie Forum Migracyjne. Podczas warsztatu omówione zostaną cele jego stosowania „Dzienniczka-słowniczka” i inspiracje, jak angażować do jego prowadzenia uczniów i ich rodziców. Porozmawiamy też o tym, którzy z uczniów mogą potrzebować szczególnego wsparcia w nauce języka polskiego i jak takiego wsparcia im udzielać.
Uczestnicy, którzy zgłoszą zapotrzebowanie na „Dzienniczki-słowniczki”, otrzymają je w przesyłce paczkomatem 🙂 Można je także pobrać online TUTAJ oraz zobaczyć inne publikacje edukacyjne Fundacji.
Data warsztatu: 30. 11. 202 r., godz. 15.30-16.30
Prowadząca warsztat: Zuzanna Rejmer
Rejestracja: przez formularz na tej stronie internetowej
—
Projekt jest finansowany w ramach Programu „Fundusz pomocowy dla organizacji pozarządowych oraz inicjatyw obywatelskich 2020” utworzonego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności, realizowanego przez Fundację Edukacja dla Demokracji.
Warsztat odbywa się w ramach projektu „Języki – klucz do poznania świata! Wzmacnianie kompetencji językowych, społecznych i poznawczych uczniów warszawskich szkół” współfinansowanego przez m.st. Warszawa.