UWAGA:

REJESTRACJA PRZEZ FORMULARZ:

https://forms.gle/sLioo9HUTfLKi3dD8

 

REGULAMIN STACJONARNYCH SZKOLEŃ NA DOLE, NA KOŃCU

 

 

Psychologiczne konsekwencje migracji i pierwsza pomoc psychologiczna w kontekście szkolnym

Data: 17.08.2023

Miejsce: Hotel Campanille, ulica Towarowa 2, Warszawa

Godziny: 9:00-16:00

Prowadzące: Beata Staniszewska i Lena Kaszycka

Zarys programu szkolenia:

  1. Możliwości i ograniczenia nauczyciela w pracy z dzieckiem z doświadczeniem migracji
  2. Straty i zasoby dziecka z doświadczeniem migracji;
  3. Czynniki wpływające na funkcjonowanie dzieci z doświadczeniem migracyjnym uczących się w polskiej szkole;
  4. Kształtowanie się wrażliwości kulturowej u ucznia i nauczyciela i jej wpływ na proces adaptacji.
  5. Różnice i podobieństwa kulturowe;
  6. Proces adaptacji dziecka z doświadczeniem migracji w nowym środowisku, w tym szkolnym.
  7. Różne reakcje dzieci na silny stres, ich funkcja adaptacyjna;
  8. Czym jest doświadczenie traumatyczne. Kilka słów o mechanizmach mózgowych. Jak trauma wpływa na globalne funkcjonowanie dziecka;
  9. Pierwsza pomoc psychologiczna – uczeń, nauczyciel, pedagog/ psycholog szkolny w roli osoby wspierającej, metody stabilizacji emocji i psychiki.

Beata Staniszewska – psycholożka, oligofrenopedagożka, socjoterapeutka, Praktyk Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz metody Kids Skills, w trakcie certyfikacji szkolenia z zakresu psychotraumatologii. Członkini zespołu Fundacji Polskie Forum Migracyjne (PFM) gdzie pracuje terapeutycznie i diagnostycznie z dziećmi i rodzinami z doświadczeniem migracji. Specjalizuje się w diagnozie i terapii neuropsychologicznej dzieci i młodzieży. Posiada ponad 20 – letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i ich rodzinami Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w licznych specjalistycznych kursach i szkoleniach, również w roli prelegenta.

 

 

Przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci

Data: 19.08.2023

Miejsce: Hotel Campanille, ulica Towarowa 2, Warszawa

Godziny: 9:00-16:00

Prowadzące: Katarzyna Smolińska i Paulina Masłowska – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Zarys programu szkolenia:

  1. wprowadzenie w problematykę przemocy i wykorzystywania seksualnego dziecka;
  2. rodzaje i formy krzywdzenia dzieci;
  3. czynniki ryzyka krzywdzenia dzieci;
  4. różne ścieżki reagowania;
  5. interwencja psychologiczna a interwencja prawna;
  6. trudności profesjonalisty w podejmowaniu interwencji.

 

Katarzyna Smolińska – Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz SWPS w Warszawie. W Fundacji odpowiada m.in. za organizację konferencji i szkoleń oraz standaryzacje materiałów edukacyjnych. Prowadzi szkolenia dla pracowników Blue Dots, pracujących z rodzinami, które doświadczyły kryzysu uchodźczego w związku z wojną w Ukrainie. Jest autorką i współautorką scenariuszy i modułów szkoleniowych dotyczących MHPSS i pierwszej pomocy psychologicznej oraz bezpieczeństwa w internecie. Brała udział w około 100 piknikach edukacyjnych organizowanych w całej Polsce dla dzieci i młodzieży nt. bezpieczeństwa w sieci. Trenerka TeamUp. W roku akademickim 2022/2023 prowadziła zajęcia „Ochrona dziecka przed krzywdzeniem” dla studentów pedagogiki UW.

 

Paulina Masłowska – Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Aplikantka radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. W Fundacji udziela konsultacji prawnych z zakresu prawa rodzinnego i karnego. Prowadzi szkolenia z prawnych aspektów ochrony dzieci przed krzywdzeniem.

 

 

Model edukacji międzykulturowej WISE – praktyczne narzędzie do wzmacniania integracji w wielokulturowej klasie.

 

Data: 22-23.08.2023

Miejsce: Miejsce: Hotel Campanille, ulica Towarowa 2, Warszawa

Godziny: 9:00-16:00

Prowadzące: Zuza Rejmer + Marta Brzezińska – Hubert

Grupa uczestników: dyrektorzy i dyrektorki szkół, nauczycielki i nauczyciele pracujący z dziećmi i młodzieżą z doświadczeniem migracji.

 

Zarys programu szkolenia:

1. Klasa wielokulturowa vs monokulturowa – specyfika pracy, wyzwania i potencjał.
2. Podobni, a jednak różni – jak widzieć więcej niż stereotyp i wspierać indywidualny rozwój.
3. Spotkanie wielokulturowe – procesy grupowe na styku kultur i jak nimi świadomie zarządzać tak, by wspierać te pozytywne.
4. Edukacja międzykulturowa vs. wielokulturowa.
5. Jak uczyć i integrować uczniów klasy wielojęzycznej.
6. Omówienie modelu edukacji międzykulturowej WISE, który wspiera integrację i jednocześnie umożliwiają realizację podstawy programowej.
7. Praktyczne przećwiczenie modelu WISE.
8. Warsztat konstruowania aktywności edukacyjnych i scenariuszy lekcji w oparciu o model edukacji międzykulturowej WISE.

 

Zuzanna Rejmer – psycholożka międzykulturowa, psychoterapeutka w trakcie certyfikacji, trenerka i doradczyni w zakresie umiejętności społecznych i kompetencji międzykulturowych. Od 2004r. pracuje
z osobami odmiennymi kulturowo w tym młodymi imigrantami i uchodźcami, od 2008r. związana z Fundacją Polskie Forum Migracyjne.
Na co dzień prowadzi szkolenia i konsultacje oraz realizuje projekty wspierające integrację uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach. Wspiera rodziny wielojęzyczne w korzystaniu z potencjału
rodzimych języków. Prowadzi warsztaty i konsultacje indywidualne dla rodziców, dzieci i osób dorosłych. Wpiera Polaków mieszkający za granicą w radzeniu sobie z wyzwaniami życia między
kulturami i językami. Szkoli osoby pracujące z cudzoziemcami (m. in. doradców zawodowych, nauczycieli, psychologów). Superwizuje pracę asystentów międzykulturowych pracujących w
szkołach.
Autorka i współautorka publikacji służących rozwojowi kompetencji międzykulturowych pracowników oświaty m.in. poradnika „Inny w polskiej szkole. Poradnik dla nauczycieli pracujących z
uczniami cudzoziemskimi”, czy poradnika „Podejście wielokulturowe w doradztwie zawodowym.”

 

Marta Brzezińska – Hubert – socjolożka i trenerka specjalizująca się w obszarach związanych z mobilnością edukacyjną , edukacją międzykulturową oraz teorią i praktyką uczenia się. Absolwentka Szkoły Trenerów i Trenerek Biznesu House of Skills i Europejskiej Szkoły Trenerskiej Programu Erasmus+. Posiada wieloletnie doświadczenie edukacji i pracy zagranicą, m.in. z osobami z doświadczeniem migranckim uchodźczym. Zawodowo od 2005 roku współpracuje z licznymi instytucjami edukacyjnymi w Polsce i zagranicą w zakresie projektów, szkoleń i warsztatów dla kadry szkół i uczelni wyższych, studentów i studentek kierunków pedagogicznych, firm, wolontariuszy międzynarodowych oraz osób pracujących z dziećmi i młodzieżą w środowisku międzykulturowym. Prezes Fundacji „Arte Ego” realizującej międzynarodowe partnerstwa strategiczne w zakresie modeli i

narzędzi edukacyjnych. Od 2017 roku współpracuje z Fundacją Polskie Forum Migracyjne, gdzie wraz z Zuzanną Rejmer realizuje projekty wspierające integrację uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach. Autorka i redaktorka publikacji o tematyce edukacyjnej i szkoleniowej.

 

 

Warsztaty “ReSTART” – wzmacnianie rezyliencji (odporności psychicznej) dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji.

Data: 26.08.2023

Miejsce: Hotel Campanille, ulica Towarowa 2, Warszawa

Godziny: 9:00-16:00

Prowadzące: Olesia Onoshko i WIktoria Demchenko

 

Zarys programu szkolenia:

  1. Rezyliencja – czym jest, co się na nią składa.
  2. Koło rezyliencji – jak budować odporność psychiczna uczniów w środowisku szkolnym.
  3. Warsztaty “ReSTART” – cel, grupa odbiorców, praktyka – co się sprawdza i dlaczego te warsztaty są tak skuteczne.
  4. Przedstawienie progamu warsztatów “ReSTART” oraz zaprezentowanie ćwiczeń i aktywności realizowanych w ramach tych warsztatów.

 

UWAGA:

Osoby uczestniczące w szkoleniu dostaną dostęp do szeregu gotowych materiałów scenariuszy warsztatów “ReSTART” wzmacniających odporność psychiczna dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji.

 

Wiktoria Demchenko – Jestem psycholożką, specjalizującą się w pracy z ludźmi w każdym wieku. Moja wiedza i umiejętności obejmują obszary takie jak trening odporności psychicznej dla dzieci i młodzieży, konsultacje kryzysowe oraz coaching. Już od ponad 6 lat pomagam ludziom odkryć swoje wartości, zdać sobie sprawę z własnych potrzeb, nazywać i zarządzać emocjami, a także odzyskiwać stabilność psychiczną. Moja praktyka obejmuje współpracę z dorosłymi, dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy korzystam z różnorodnych metod, takich jak arteterapia oraz szerokiej skali narzędzi z terapii poznawczo-behawioralnej, takich jak terapia schematów i terapia perspektyw czasowych Zimbardo. Najczęściej pomagam osobom z zaburzeniami depresyjno-lękowymi, które borykają się z przewlekłym stresem i kryzysami, oraz klientom, którzy doświadczyli ostrych reakcji na wydarzenia traumatyczne, mają problemy z utrzymaniem stabilności emocjonalnej oraz byli ofiarami gaslightingu i przemocy psychicznej. 

Wykształcenie:

– Magister Psychologii, Collegium Humanum Szkoła Główna Menedżerska;

– Trener umiejętności społecznych, Przystań Psychologiczna

– Konsultant Kryzysowy, Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu

Olesia Onoshko – Jestem trenerką i psycholożką specjalizującą się w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami. Moje doświadczenie w tej dziedzinie obejmuje wiele lat pracy w placówkach edukacyjnych w Ukrainie oraz Polsce. Posiadam praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji międzykulturowej, pracuję z różnymi technikami i narzędziami, takimi jak umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie problemów, budowaniu pewności siebie i radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi. Mam doświadczenia prowadzenia zajęć rozwojowych z elementami arteterapii.

 

 

Uczeń z doświadczeniem migracyjnym w szkole – jak wspierać, uczyć, oceniać.

Data: 28.-29.08.2023

Miejsce: Miejsce: Hotel Campanille, ulica Towarowa 2, Warszawa

Godziny: 9:00-16:00

Prowadzące: Zuzanna Rejmer + Ewa Pawlic-Rafałowska

Grupa uczestników: dyrektorzy i dyrektorki szkół, nauczycielki i nauczyciele pracujący z dziećmi i młodzieżą z doświadczeniem migracyjnym.

Zarys programu szkolenia:

1. Uczniowie wielojęzyczni w klasie – kim są, potencjał i wyzwania.
2. Emocjonalne i psychologiczne potrzeby dzieci z doświadczeniem migracyjnym.
3. Metody identyfikacji dzieci, które mogą potrzebować szczególnego wsparcia i uwagi. nauczycieli oraz jak tego wsparcia udzielać.
4. Omówienie narzędzia wspierającego naukę języka polskiego u dzieci z doświadczeniem migracyjnym – „Dzienniczka -słowniczka”.
5. Specyfika pracy z uczniem obcojęzycznym.
6. Język komunikacji a język edukacji.
7. Zasady indywidualizacji pracy z uczniem obcojęzycznym na lekcjach przedmiotowych.
8. Sposoby dostosowywania materiałów dydaktycznych na lekcje przedmiotowe.
9. Warunki sprawdzania poziomu wiedzy i umiejętności.
10. Nauka języka polskiego jako obcego – podstawowe kwestie.

 

Zuzanna Rejmer – psycholożka międzykulturowa, psychoterapeutka w trakcie certyfikacji, trenerka i doradczyni w zakresie umiejętności społecznych i kompetencji międzykulturowych. Od 2004r. pracuje z osobami odmiennymi kulturowo w tym młodymi imigrantami i uchodźcami, od 2008r. związana z Fundacją Polskie Forum Migracyjne.

Na co dzień prowadzi szkolenia i konsultacje oraz realizuje projekty wspierające integrację uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach. Wspiera rodziny wielojęzyczne w korzystaniu z potencjału rodzimych języków. Prowadzi warsztaty i konsultacje indywidualne dla rodziców, dzieci i osób dorosłych. Wspiera Polaków mieszkający za granicą w radzeniu sobie z wyzwaniami życia między kulturami i językami. Szkoli osoby pracujące z cudzoziemcami (m. in. doradców zawodowych, nauczycieli, psychologów). Superwizuje pracę asystentów międzykulturowych pracujących w szkołach.

Autorka i współautorka publikacji służących rozwojowi kompetencji międzykulturowych

pracowników oświaty m.in. poradnika „Inny w polskiej szkole. Poradnik dla nauczycieli pracujących z uczniami cudzoziemskimi”, czy poradnika „Podejście wielokulturowe w doradztwie zawodowym.”

Ewa Pawlic-Rafałowska – absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Marii Curie-

Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Polonistyki – Instytut Polonistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego – Dydaktyka języka polskiego jako obcego oraz kursu kwalifikacyjnego Zarządzanie oświatą. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów edukacyjnych, w tym międzynarodowych. Współorganizatorka międzynarodowych konferencji poświęconych edukacji uczniów z doświadczeniem migracyjnym.

Od 2019 r. nauczyciel konsultant ds. edukacji polonistycznej w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, nauczyciel dyplomowany, edukator, egzaminator OKE w Warszawie. Prowadzi także zajęcia na Studiach Podyplomowych Glottodydaktyka w Instytucie Badań Literackich PAN.

Autorka szkoleń dla nauczycieli, dyrektorów w zakresie m.in.: oceniania, wdrażania nowej

podstawy programowej, edukacji włączającej, kształcenia kompetencji kluczowych w szkole

podstawowej i ponadpodstawowej, pracy z uczniami z doświadczeniem migracyjnym na lekcjach przedmiotowych.

Recenzentka arkuszy konkursowych z języka polskiego w Kuratoryjnym Konkursie Polonistycznym dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, recenzentka programów z języka polskiego. Autorka szeregu publikacji książkowych i materiałów dydaktyczno-metodycznych dla nauczycieli.

 

 

…………………………

Regulamin uczestnictwa w szkoleniach

…………………………

 

Rozdział I

Postanowienia ogólne

§1

Szkolenia dla nauczycieli i edukatorów, zwane w dalszej części Regulaminu szkoleniem, odbywają się w terminie i miejscu wskazanym przez Fundację Polskie Forum Migracyjne, zwanej w dalszej części Regulaminu Organizatorem.

Organizatorem Szkoleń jest Fundacja Polskie Forum Migracyjne z siedzibą w Izabelinie, ul. Orła Białego 44 A, 05-080 Izabelin.

Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników.

Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez formularz zgłoszeniowy.

Uczestnictwo w Szkoleniu jest bezpłatne.

Organizator pokrywa koszty noclegu.

Organizator zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie zgodnie z ofertą i zapewnić

Uczestnikom materiały szkoleniowe.

Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w planowanym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prelegenta) W przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje w ciągu 7 dni roboczych inny termin jego realizacji.

Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleniowych oraz do zmiany osoby prelegenta w każdym czasie.

Oficjalny formularz zgłoszeniowy znajduje na stronie https://forummigracyjne.org/.

Rozdział II

Uczestnictwo w Szkoleniu

§1

Warunkami uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie oraz przesłanie online formularza zgłoszenia. 

Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do skrzynki e-mailowej Organizatora.

Organizator zastrzega sobie prawo odrzucania zgłoszeń po wyczerpaniu wolnych miejsc.

Zgłoszenie na szkolenie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się

 z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Uczestnika.

 Szkolenie jest dedykowane dla osób polskojęzycznych lub komunikujących się w tym języku na poziomie zaawansowanym.

 Zgłoszenia na szkolenie może dokonać osoba zainteresowana udziałem w szkoleniu w charakterze Uczestnik lub inny pracownik placówki publicznej lub prywatnej, w której ta osoba jest  zatrudniona. 

 Szkolenie “Model edukacji międzykulturowej WISE – praktyczne narzędzie do wzmacniania integracji w wielokulturowej klasie.” oraz  „Warsztaty “ReSTART” – wzmacnianie rezyliencji (odporności psychicznej) dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji” są dedykowane tylko do pracowników szkół podstawowych i ponadpodstawowych. 

Uczestnik akceptuje godziny szkoleń oraz zobowiązuje się do udziału w całości szkolenia. 

Uczestnik otrzyma certyfikat po ukończeniu pełnego kursu w pełnym wymiarze.

Brak udziału w części szkolenia skutkować będzie niemożnością otrzymania certyfikatu poświadczającego ukończenie kursu.

Rozdział III

Rezygnacja z udziału w Szkoleniu

§1

Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora (z.bernad@forummigracyjne.org) w okresie nie krótszym niż dwa dni przed planowanym Szkoleniem.

ROZDZIAŁ IV

Uwagi organizacyjne

§1

Techniczna strona szkolenia

1. Na co najmniej 15 minut przed wyznaczoną godziną szkolenia pracownik Organizatora pozostaje do dyspozycji Uczestników w celu: weryfikacji listy obecności oraz wydania materiałów szkoleniowych.

§2

Prawa i obowiązki uczestnika w ramach szkolenia

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkoleń.

Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane, w celu realizacji zadań

związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie, przez Fundację Polskie Forum Migracyjne, z siedzibą w Izabelinie Orła Białego 44 A, 05-080 Izabelin. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania.
 

ROZDZIAŁ IV

Zasady zwrotu kosztów podróży

§1

Zwrot kosztów dojazdu dotyczy wyłącznie bezpośredniej  trasy przejazdów z miejsca zamieszkania Uczestnika do miejsca szkolenia i powrotu do miejsca zamieszkania.

Uczestnicy Projektu mogą ubiegać się u Organizatora o zwrot kosztów swojego dojazdu na Szkolenie w przypadku, gdy skorzystali z podróży środkami naziemnej komunikacji publicznej (pociąg, autobus, bus), jak również samochodem prywatnym.

Wybór drogi dojazdu powinien być optymalny ze względu na długość trasy.

Zwrot kosztów nie obejmuje przejazdów taksówką, ani komunikacją miejską.

W przypadku, gdy jednym samochodem na dane Szkolenie podróżuje więcej niż jeden Uczestnik, koszt dojazdu zwracany jest jedynie właścicielowi/ lub głównemu użytkownikowi pojazdu (kierowcy).

Zwrot kosztów podróży będzie realizowany poprzez przelew na wskazany przez Uczestnika projektu rachunek bankowy, w ciągu 14 dni od akceptacji przez Organizatora wniosku.

Niezależnie od faktycznie poniesionych przez Uczestnika kosztów dojazdu na Szkolenie, rekompensata jest ograniczona do maksymalnej kwoty 350 zł brutto.

Zwrot kosztów jest realizowany jedynie na podstawie faktur VAT, które zawierają dane Fundacji: 

Fundacja Polskie Forum Migracyjne, ul. Orła Białego 44A, 05-080 Izabelin, NIP: 1181879509

oraz na podstawie biletów w przypadku, kiedy są jednocześnie fakturą VAT.

Procedura wypłaty zwrotów kosztów podróży

§2

Uczestnik szkolenia składa wniosek o zwrot kosztów dojazdu zał. nr 1. Do wniosku dołącza potwierdzenie poniesionych kosztów (bilety /faktura). Dotyczy to także przejazdów samochodem prywatnym.

Dokumenty należy złożyć osobiście w dniu szkolenia lub przesłać kurierem na adres Organizatora szkolenia: Fundacja Polskie Forum Migracyjne, ulica Prosta 51, Warszawa 00-838  w ciągu dwóch dni roboczych od zakończenia szkolenia.

W przypadku osób uczestniczących w szkoleniu w dniach 28-29.08.2023 r.: należy przesłać  skan biletu w ciągu 1 dnia od daty ukończenia szkolenia na adres mailowy Organizatora szkolenia: z.bernad@forummigracyjne.org.

W przypadku biletów wystawionych w formie elektronicznej należy przesłać je w ciągu 1 dnia od daty zakończenia szkolenia na adres mailowy Organizatora szkolenia: z.bernad@forummigracyjne.org.

ROZDZIAŁ V

Postanowienia końcowe

§1

Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej: https://forummigracyjne.org/.

Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy

z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostaną zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia.

Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia

zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane

ze szkoleniami, jak również w miejscach zakwaterowania.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej https://forummigracyjne.org/.

Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej pod adresem: https://forummigracyjne.org/.

Załącznik nr 1

WNIOSEK UCZESTNIKA O ZWROT KOSZTÓW DOJAZDU

Ja niżej podpisany /a ( imię, nazwisko, miejsce zatrudnienia Uczestnika szkolenia):

……………………………………………………………………………………………….

Przedkładam dokumenty uprawniające do zwrotu kosztów za dojazd na szkolenie (data i miejsce szkolenia):……………………………………………………….. organizowane w ramach projektu “Welcome back to school! Educational inclusion of children affected by war in Ukraine”.

 1. Zwrot kosztów dotyczy przejazdu na trasie:……………………………………

      2. środek transportu:

transport publiczny rozliczany na podstawie;

samochód prywatny/ użyczony

3. Dane do przelewu:

Imię i nazwisko posiadacza konta:………………………………………

Nr rachunku bankowego:…………………………………

4. Dane kontaktowe:

Nr telefonu:    …………………………..

 e-mail: …………………………

Jednocześnie oświadczam, że akceptuję regulamin zwrotu kosztów.

Miejscowość, dnia                                                                                   Podpis uczestnika 

……………………………………………… …………………………………………..