Fundacja Polskie Forum Migracyjne od 2007 roku wspiera uchodźców, uchodźczynie, migrantki i migrantów w Polsce.

Zabiegamy o przestrzeganie praw osób z doświadczeniem migracji i dążymy do tego, by Polska była krajem, w którym ludzie różnych religii i kultur żyją w zgodzie i szacunku. Pomagamy osobom migrującym odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Polakom i Polkom – zbudować wspólnie z migrantami społeczności, w których wszyscy czują się dobrze i bezpiecznie.


Otwarte nabory:

Koordynator/ Koordynatorka finansowa – projekt UNHCR

Cel stanowiska:
Zapewnienie efektywnej koordynacji finansami w ramach projektu realizowanego ze środków UNHCR we współpracy z organizacjami partnerskimi. Kluczowe zadania obejmują monitorowanie kosztów, optymalizację wydatków, sporządzanie sprawozdań finansowych
oraz analizowanie ryzyka finansowego w kontekście realizacji celów projektu.

Zakres obowiązków:
● współpraca z Koordynatorką Projektu i Koordynatorką MEAL w zakresie realizacji
budżetu, w tym analiza realizacji budżetu, przygotowywanie prognoz oraz
dokumentacji, negocjacje z donorem i partnerami,
● utrzymywanie bieżącej komunikacji z donorem w sprawie zasad i wytycznych
finansowych, procedur zakupowych oraz raportowania,
● przygotowywanie skonsolidowanych raportów dla UNHCR wraz z dokumentacją
dodatkową,
● współpraca z kontrolerem UNHCR podczas kwartalnych weryfikacji, przygotowanie
partnerów i dokumentacji projektowej do weryfikacji, koordynacja z innymi zespołami
biura projektowego w celu efektywnej wymiany informacji w trakcie kontroli,
● utrzymywanie bieżącej komunikacji z partnerami projektu w związku z raportowaniem
finansowym– nadzór i monitoring kosztów, rozliczenia, dokumentacja,
● organizowanie i prowadzenie szkoleń dla partnerów w zakresie wytycznych i procedur
organizacji finansującej, szczegółowych wytycznych raportowych oraz dokumentacji
projektowej, szkolenia z procedury zakupowej.

Wymagania:
● wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości finansowej i zarządczej lub
pokrewne,
● co najmniej dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
● znajomość przepisów prawa związanych z finansowaniem projektów (w tym funduszy
unijnych, dotacji, programów publicznych) oraz zarządzaniem budżetem,
● biegła obsługa narzędzi MS Office, w szczególności Excel (umiejętność analizy danych,
tworzenia arkuszy kalkulacyjnych i raportów finansowych),
● dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
● zdolności organizacyjne oraz samodzielność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
● znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
w mowie i piśmie,

● otwartość na pracę w zróżnicowanym, wielokulturowym zespole oraz gotowość na
współpracę z osobami z różnych środowisk etnicznych, kulturowych i językowych.

Dodatkowym atutem będzie:
● doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej,
● gotowość do niezwłocznego dołączenia do zespołu Fundacji.

Oferujemy:
● umowę o pracę na czas określony – 1 rok z możliwością przedłużenia,
● wynagrodzenie 8000-8500 zł brutto w przeliczeniu na pełen etat,
● możliwość pracy w systemie hybrydowym,
● różnorodne propozycje rozwojowe (praca w oparciu o międzynarodowe standardy
pomocy humanitarnej (CHS), możliwość korzystania ze szkoleń oraz działań w ramach
programu antywypaleniowego),
● międzynarodowe portfolio projektów.

W Fundacji zależy nam na tym aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje oraz potencjał i dlatego zachęcamy osoby zainteresowane do dołączania referencji do dokumentów aplikacyjnych.

Prosimy o przesłanie CV i innych dokumentów w języku polskim lub angielskim na adres
rekrutacja@forummigracyjne.org

W tytule e-maila prosimy wpisać Koordynator/-ka finansowa

Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Na zgłoszenia czekamy do 8 lutego 2025 r.


Specjalista/ka ds. administracyjnych

 Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa administracyjna dwóch biur Fundacji, w tym zarządzanie korespondencją
  • bieżące kontakty z kontrahentami i dostawcami w kwestiach administracyjnych
  • organizacja przestrzeni biurowej
  • prowadzenie procesu raportowania czasu pracy pracowników Fundacji
  • prowadzenie procesu archiwizacji dokumentów – umów, procedur, dokumentów statutowych Fundacji
  • prowadzenie rejestrów: umów, wyposażenia itp.
  • współpraca z zewnętrznym dostawcą usług IT, zarządzanie fundacyjnym sprzętem IT oraz wyposażeniem biura
  • wsparcie zespołu Fundacji w organizacji wydarzeń, szkoleń i spotkań
  • wsparcie procesów zakupowych, realizacja bieżących zakupów i koordynacja procesu zawierania umów ramowych z wykonawcami
  • czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe
  •  reagowanie na awarie, koordynowanie napraw i drobnych remontów
  • współpraca z zespołem koordynacyjnym, finansowym oraz HR.

Wymagania:

  • co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • duża samodzielność i dobra organizacja pracy
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • otwartość na pracę w zróżnicowanym, wielokulturowym zespole oraz gotowość na współpracę z osobami z różnych środowisk kulturowych i językowych
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego (minimum B2)
  • elastyczność w trudnych sytuacjach
  • biegła obsługa MS Office i Google Workspace (w tym dobra znajomość Excel)

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej (również wolontariackie) 
  • gotowość do niezwłocznego dołączenia do zespołu Fundacji
  • znajomość języka angielskiego
  • czynne prawo jazdy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie 6500 – 7000 zł brutto w przeliczeniu na pełen etat
  • pracę z sensem w dynamicznym fundacyjnym zespole
  • różnorodne propozycje rozwojowe (praca w oparciu o międzynarodowe standardy pomocy humanitarnej (CHS), możliwość korzystania ze szkoleń)

W Fundacji zależy nam na tym, aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje oraz potencjał,  zachęcamy więc osoby zainteresowane do dołączania referencji do dokumentów aplikacyjnych.

Prosimy o przesłanie CV i innych dokumentów w języku polskim lub angielskim na adres rekrutacja@forummigracyjne.org

W tytule e-maila prosimy wpisać Specjalista/ka ds. administracyjnych 

Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami i kandydatami.

Na zgłoszenia czekamy do 12 lutego 2025 r.

 

Administracja danymi osobowymi

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Polskie Forum Migracyjne, ul. Szpitalna 5/14, 00-031 Warszawa (dalej Administrator), jako Pracodawca.

Mogą się Państwo kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iod@forummigracyjne.org lub na ww. adres siedziby Administratora.

Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), która może zostać w dowolnym momencie wycofana.

Odbiorcami danych osobowych jest personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te mają dostęp do danych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań.

Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo do:

żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia w nim udziału.

Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.