РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З МІГРАЦІЙНИМ ДОСВІДОМ – стаціонарне навчання для осіб, які займаються психолого-педагогічним супроводом
Модератор: Марта Пігат-Качмарчик
Стаціонарне навчання в Музеї історії польських євреїв POLIN
Записи закрито

Чи все частіше у вашій клініці діти зазнають вимушеної міграції та чи стикаєтеся з новими викликами? Ви хочете якнайкраще підтримати їх у подоланні наслідків травми та міграції та зміцнити їх функціонування в новому середовищі? Якщо так, то запрошуємо на тренінг.
Суттєвий обсяг:
Фактори, що впливають на функціонування дитини, яка переживає вимушену міграцію Реакції на досвід травми: фізіологічний, емоційний, когнітивний та соціальний рівень Діагностика, орієнтована на ресурси, а не на дефіцит Використання елементів методу «Kids’s Skills» у психологічній роботі Методи та інструменти, орієнтовані на ресурси Картки навичок – діагностика та зміцнення внутрішніх ресурсів. Тіло карти – діагностика та підтримка процесів фізіологічної та емоційної регуляції. Лінія життя – діагностика та підтримка для подолання труднощів